Søg på nummerplade
Søg på bilmodel
Indkøbskurv
( 0,00 DKK )
Luk× Ring til os på 70277388
Indkøbskurv
( 0,00 DKK )

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Fragt

Normalpakker til pakkeshop 39,-, Normpal pakker med omdeling 59,-, volumepakker 169,-

Fragtfrit for PRIVATE ved køb over 1000,- (gælder kun ved levering i Danmark til GLS Pakkeshop på brofaste øer)

Pakkerne sendes med GLS enten til pakkeshop eller med omdeling. Afhænger af hvad man valgt. Pakken kan også leveres på feks. arbejde eller anden adresse.

Ja - du kan få track & trace nr. på dine pakker

Hvis du skulle være uheldig og modtage en vare der er defekt, så skal denne meldes som transportskade til os. Mail os en beskrivelse med fejlen samt billeder så melder vi fragtskaden, til transport firmaet. Husk at gemme alt emballage osv. da fragtfirmaet normalt vil have det retur.

Ja - alle pakker er forsikret. Så hvis de skulle forsvinde eller skades, holdes du som kunde skadesløs.

Betaling

Ja - du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Electron. Evt. gebyr oplyses ved betaling.

Ja - vi kan sende faktura via Klarna, det kræver dog at du bliver kreditgodkendt.

Vigtig information omkring ordrer som betales med MasterCard, Diners og VISA Electron som IKKE bliver gennemført. 

Det internationale system omkring MasterCard og VISA Electron er bygget sådan op, at allerede ved bestilling af en ordre, reserveres pengene på kortholders konto. Beløbet vil være reserveret 3-5 bankdage, så vent gerne med at kontakte os vedr. en aktuel reservation til de 5 bankdage er gået. 

Pengene er reserveret udelukkende i bankens varetægt og carlab.dk har INGEN råderet eller adgang til dem.

Hos carlab.dk er vi yderst kede af at vores kunder oplever de problemer der kan være med at få ophævet sin reservation igen. Problemet for os og vores kollegaer er så stort at e-mærket har lavet en guide omkring emnet der kan læses her: http://www.emaerket.dk/kend-din-ret/mastercardbetaling.aspx

Ja - du kan betale via din netbank til vores konto i Ringkjøbing Landbobank 7670-0004598004

Ja - du kan betale i butikken.

Generelt

Normal leveringstid er 3-9 arb.dage

På hjemmesiden er vores leveringstider estimeret og opdateres efter bedste overbevisning. Der kan mod forventning forekomme leveringstider der er længere end beskrevet på hjemmesiden.

Ja - når du bestiller kan du vælge afhentning i stedet for at få varen tilsendt.

Normalt så produceres disse fra dag til dag.

Nej - da teksten ikke kan fjernes igen kan disse desværre ikke byttes eller returneres.

Ja - du er velkommen til at komme til butikken. Husk at tjekke lagerstatus på hjemmesiden så vi er sikre på at varen du søger er på lager.

Nej, desværre ville det være umuligt, da vi har over 150.000 forsk. produkter.

Ja - du kan bestille gavekort på hjemmesiden. Ring eller mail for nærmere information.

Normalt besvares alle indkommende mails i løbet af dagen. Men hvis vi skal spørge feks. producent kan svartiden blive længere, da vi skal indhente svar fra dem. Hvis du synes det er gået for lang tid, så send en rykker mail eller ring, så rykker vi for svar ved producenten.

Ja - selvfølgelig, du er altid velkommen at kontakte os.

Generelt for styling skal man altid forvente at der er tilpasning og arbejde i at få det monteret. Hvis man ikke har prøvet det før, er det en god ide at spørge sin mekaniker eller en kammerat der har prøvet det før.

Alle dele kommer umalede. Kun den/de varer der står beskrevet i vareteksten medfølger.

Som udgangspunkt leveres alle lygter uden pærer. Hvis der er pærer i lygten, er disse "test" pærer som fabrikken har til indstilling af lygten. Forvent meget kort levetid på disse test pærer.

Hvis du synes din vare burde være leveret og du har ventet over 10 arb.dage, så er du velkommen at maile eller ringe og spørge til din levering.

Ja - vores telefoner er åbne hverdage 08.00-16.00 - Så ring endelig 70 277 388 hvis du har spørgsmål.

Vores åbningstider er hverdage 08.00-16.00

Nej - kondens er ikke en fabriksfejl og kan forekomme i alle typer lygter uanset alder, mærke og fabrikant.

Læs mere på dette link:

Kondensering i lygter

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret i henhold til dansk lov. I denne periode kan du reklamere over produktionsfejl. Hvis en reklamation afvises kan din vare afhentes igen. Vi opbevarer varerne i 14dage efter afvisning hvorefter vi bortskaffer varen/varerne.

En forbrugsvare er en vare med begrænset levetid, så som pærer, væsker, dæk osv.

En reklamation kan afvises hvis fejlen ikke reklamationsberettiget. Vi opbevarer varerne i 14dage efter afvisning hvorefter vi bortskaffer varen/varerne.

Returret

Som udgangspunkt har du altid fortrydelsesret/returret i henhold til dansk lov, ved online handel. Bemærk dog at specialproducerede produktionsvarer, dvs. varer der produceres på bestilling til dig eller specialtilpasses til dig, ikke kan returneres. Ring eller mail hvis du er i tvivl.

Du skal altid udfylde vores returneringsformular samt vedl. en kopi af din faktura. Varen skal sendes retur i salgsbar stand (dvs. vi skal kunne sælge den som ny igen) og du skal pakke varen forsvarligt ind. Udfyld også nedenstående returformular inden du returnere varen. Husk at vedl. en kopi af din faktura, vi kan ikke sende en kopi af din faktura, så husk at passe godt på den.